article

Zo bied jij de beste service

Klanten komen natuurlijk bij jouw verhuurbedrijf om een mooi springkasteel te huren voor hun feest, braderie of evenement. Maar wanneer vertellen ze anderen over jouw bedrijf en komen ze bij je terug? Precies: als ze naast een tof springkasteel ook de allerbeste service krijgen. Goede service bieden betekent niet alleen klantvriendelijk zijn, maar ook: ludieke acties bedenken, extra inspiratie bieden en perfect inspelen op de vraag van je klanten.

Image
Zo bied jij de beste service kinderen

Maak het klanten makkelijk

Goede service begint op je website. Zorg ervoor dat je een mooi en actueel assortiment laat zien, dat past bij het seizoen en inspeelt op populaire thema’s. Klanten kunnen dan eenvoudig het springkussen vinden dat zij willen. Natuurlijk moet alles wat je aanbiedt direct leverbaar zijn en is het belangrijk dat je goed bereikbaar bent voor (service)vragen. Zo maak je het klanten makkelijk én aantrekkelijk om bij jou te huren.

Luister naar de wensen van je (kleinste) klanten

Jouw klanten zoeken een mooi springkussen. Dat weet je natuurlijk wel. Maar waar worden ze nou écht blij van? En nog belangrijker: wat vinden kinderen nou écht het allertofste aan een springkussen? Luister naar het advies van je kleinste klanten en pas je assortiment daarop aan. Speelplezier en succes gegarandeerd!

Image
Zo bied jij de beste service - kleinste klanten

Verras je klanten met beleving en ludieke acties

De succesvolste bedrijven bieden vaak net een beetje meer dan hun concullega’s. Daar liggen kansen! Lever niet alleen een leuk springkussen: maak er een hele beleving van! Geef bijvoorbeeld springdiploma’s mee, die je klanten kunnen uitreiken aan de kinderen. Verras ook met ludieke en onderscheidende acties. Denk aan een slecht weer-garantie of winactie. Wees creatief!

 

Kies liever voor nieuwe springkastelen

Bestaat jouw assortiment uit oude of tweedehands springkussens en heb je budget om ze te vervangen? Doen! Zo kun je je klanten veiligheid garanderen, je speelt beter in op hun wensen en je bent vernieuwend. JB Inflatables weet precies welke thema’s populair zijn en geeft bij nieuwe springkussens vijf jaar garantie, inclusief serviceonderhoud en het vereiste certificaat. Een nieuw springkussen is zo een goede investering die zichzelf zeker snel terugverdient.

 

Een tevreden klant komt sneller bij je terug en is belangrijk voor de mond-tot-mondreclame.

Geef persoonlijk advies en denk mee!

Klanten waarderen het als je persoonlijke betrokkenheid toont door advies te geven en mee te denken. Luister dus altijd goed naar de wensen en behoeften van je klanten. Misschien past een inflatable met Interactive Playsystem of een springkussen met bad perfect bij hun feest of evenement. Zet je alles op alles zetten om goede service te bieden, dan brengt dit je tevreden klanten én mogelijkheden om meer inflatables te verhuren.